SEO ciągle się zmienia, a to, co sprawdziło się w ubiegłym roku, może teraz nie działać. Nowe technologie i nowe zasady stale się zmieniają, dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami.

Widoczność

Konsumenci zakładają, że najlepsze miejsce w rankingu wyszukiwania jest „znaczkiem aprobaty” dla marki. Chociaż wiemy, że nie zawsze tak jest, wielu użytkowników wyszukuje wysoką pozycję jako potwierdzenie marki.

Upewnienie się, że masz plan działania w celu zwiększenia ekspozycji na ekologiczne marszruty dla słów kluczowych jest niezwykle ważne. Aby upewnić się, że wszyscy znajdujemy się na tej samej stronie o warunkach związanych z marką, oto dobra definicja: markowe słowa kluczowe to wyszukiwane słowa lub wyrażenia, które zawierają nazwę marki lub odmianę nazwy marki. Chociaż hasła związane z marką zwykle generują ruch od osób, które już słyszały o Twojej firmie, nadal są ważne.

Celem SEO jest nie tylko ochrona Twojej marki; chodzi również o zwiększenie widoczności marki w docelowej niszy. Jak można się domyślać, jest to miejsce, w którym niezwiązane z marką terminy są niezbędne. Chociaż nie będę brać udziału w badaniu słów kluczowych , chcesz mieć pewność, że Twoje warunki docelowe są specyficzne dla Twojej podstawowej działalności.
Śledzenie widoczności

Śledzenie słów kluczowych dotyczących słów kluczowych może dostarczyć wiele informacji. Chociaż uważam, aby nie prześladować rankingów, ważne jest, aby wiedzieć, gdzie stoisz i w którym kierunku się poruszasz. Możliwość wysyłania raportów do zespołu zarządzającego lub klientów może również pomóc w budowaniu zaufania.

Aby rozpocząć, upewnij się, że masz listę swoich markowych i niezwiązanych z marką terminów, które chcesz śledzić. Istnieje wiele narzędzi, których możesz użyć do śledzenia swojego rankingu, niektóre bezpłatne, a inne płatne. Jak można się domyślić, darmowe narzędzia będą miały pewne ograniczenia, ale nadal będą mogły wykonać swoją pracę.

Jedną z najlepszych darmowych opcji jest Checker Ranków SERPs. Pozwalają śledzić przez geolokalizację, wyszukiwarkę i urządzenie. Darmowa wersja nie pozwoli Ci zachować historii pozycji, więc ważne jest, aby zapisywać wszystkie dane w arkuszu kalkulacyjnym, aby móc je raportować w czasie.

Korzystanie z płatnego narzędzia zapewnia dużo większą elastyczność, a także historię rankingową. Wiele narzędzi SEO dla przedsiębiorstw i profesjonalistów ma wbudowane narzędzia do monitorowania rankingu, które umożliwiają obserwowanie historii rankingów w czasie. Zaletą tych narzędzi jest to, że masz wszystkie dane w jednym miejscu i możesz raportować o sukcesie swoich działań SEO, jeśli chodzi o widoczność o wiele bardziej efektywnie.
Ruch w witrynie

Chociaż „zbuduj i przyjdą” brzmi jak dobra mantra, faktem jest, że jest martwy nie tak. Posiadanie strony internetowej to za mało. To jak otwieranie biznesu na drodze z małym lub zerowym ruchem i oczekiwanie, że ludzie po prostu „znajdą cię”. Doskonałe SEO może zapewnić ukierunkowany, odpowiedni ruch do Twojej witryny.

Celem strategii SEO jest przyciągnięcie nowych klientów do Twojej witryny – ludzi, którzy inaczej nigdy by nie wiedzieli, że nawet istniejesz. Doświadczeni specjaliści ds. Wyszukiwania z up-system.pl poświęcą czas, by zrozumieć nie tylko Twoje produkty, usługi i cele biznesowe, ale także potrzeby odbiorców, do których próbujesz dotrzeć.

Pracowałem z kilkoma firmami, które wykonały mniej niż wystarczającą pracę, mówiąc ludziom o tym, co dostarczają. Poprzez dostosowanie działań SEO na miejscu i poza nim w celu promowania swoich usług dla docelowych odbiorców, byliśmy w stanie przyciągnąć potencjalnych klientów do ich witryny, którzy nigdy nie wiedzieli, że świadczyli te usługi.
Śledzenie ruchu

Chociaż ruch jest tylko częścią równania sprzedaży i wzrostu, odgrywa znaczącą rolę. Wielu właścicieli witryn potrzebuje przypomnień o sile ruchu. Udzielanie aktualizacji dotyczących ruchu i zarządzania przez menedżera lub klienta oraz pomaganie w zrozumieniu jego roli w ogólnym sukcesie sprzedaży i marketingu może być trudne, ale nie jest niemożliwe.

Google Analytics i Data Studio to świetne bezpłatne narzędzia, które pomagają monitorować i raportować sukces swoich kampanii SEO klientom. Zgłaszając informacje o ruchu, upewnij się, że nie przytłaczasz ich danymi. Nigdy nie zgłaszaj więcej niż siedmiu wskaźników KPI – ani więcej, a zostaną one przeoczone.